Для реклами нової колекції бренд одягу H&M одягнув темношкірого хлопчика в худі “Найкрутіша мавпа у джунглях”.
Світлина не на жарт збурила користувачів соцмереж, компанію H&M звинуватили у расизмі, повідомляє CNN.
У результаті компанія перепросила й видалила рекламу зі свого сайту, проте продовжує продавати худі.
“Це зображення не було прибране з усіх каналів продажу, H&M і ми перепрошуємо в усіх, кого зображення може образити”, — сказала представниця компанії Анна Ерікссон.
Користувачів соцмереж збурило те, що одежину із написом “Найкрутіша мавпа у джунглях” рекламує саме темношкіра дитина, тоді як дві інші зі словами “Офіційний експерт з виживання у мангрових джунглях” та просто із принтом тварин одягли на світлошкірих дітей.
“У 2018 році не має бути таких необізнаних компаній та арт-директорів. Ми повинні працювати краще”, — написав у Twitter дизайнер Алекс Медіна, який активно критикував нову колекцію H&M.
Yo @HM you need to explain yourself. What the hell is this?https://t.co/YVAvjt0Nsd pic.twitter.com/jGGAPOLS6e
— alex medina (@mrmedina) 8 января 2018 г.
Мама хлопчика заявила, що не бачить у фотосесії «ніякої проблеми». За словами Террі Манго, скандалc, що виник, вона вважає роздутим і закликала критиків не обговорювати те, чого насправді немає: «Я мама хлопчика, і це всього лише один із сотень нарядів, в яких позував мій син. Припиніть підіймати помилкову тривогу, тут це зовсім не доречно », – написала вона.
За підсумками скандалу від співпраці з H & M відмовилися багато знаменитостей. У їх числі – співак The Weeknd, баскетболіст Леброн Джеймс, футболіст Ромелу Лукаку і багато інших. Всі вони назвали рекламу неприпустимою і закликали до бойкоту компанії.
H&M — не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.
Користувачів соціальних мереж обурило те, яким чином у Dove подали ідею “чистоти” від лосьйону для тіла.
Після шквалу критики рекламного ролика Dove героїня відео вирішила заступитися за компанію.
Темношкіра жінка, яка знімала кофтинку, Лола Огунемі, написала для The Guardian блог, у якому розповіла, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.
У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що білий — значить чистий”.
Джерело: birdinflight.com