В Україні запустили телефонні консультації з питань безпеки дітей в інтернеті.
В Україні почала працювати урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в інтернеті — 1545 * 3. Лінія створена з метою підвищення рівня обізнаності, а також з метою запобігання і навчання реагування на ризики, з якими діти можуть зіткнутися в інтернеті — як безпосередньо дітей і їх батьків (які їх замінюють), так і фахівців, що працюють в контакті з дітьми.
Дорослі також можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань додатків, якими діти користуються в цифровому середовищі.
Фахівці лінії працюють цілодобово. Вони надають інформацію по безпечній поведінці в цифровому середовищі для запобігання насильству, порушення прав і інших зловживань в інтернеті, а також про шляхи реагування на негативний онлайн-досвід.
Що таке кібербуллінг і як від нього захиститися — дивіться відео:
Читайте також: Чи повинні діти прибирати клас після уроків, — пояснив юрист.