Визначено бренд № 1 в органічному дитячому харчуванні в світі
Новини

Визначено бренд № 1 в органічному дитячому харчуванні в світі

Згідно з дослідженням, проведеним британською компанією Euromonitor International, HiPP стала світовим брендом номер один у виробництві органічного дитячого харчування у світі.

Вже понад 60 років компанія HiPP виробляє органічну дитяче харчування. Щоб виростити сировину для продукції, HiPP ретельно обирає землі для посіву, овочі та фрукти дозрівають природним шляхом, не використовуються хімічні добрива і гормони росту, тим самим зберігається насичений смак.

З такою ж турботою утримуються і тварини, м’ясо яких використовується для виробництва органічного дитячого харчування HiPP. Тварини вільно випасаються на свіжому повітрі. Вони харчуються виключно натуральним органічним кормом. Походження кожної тварини можна документально підтвердити.

Виробництво органічної продукції дозволяє зберегти і захистити природні ресурси: завдяки тому, що понад 8000 фермерів виробляють продукцію органічного якості для HiPP, щорічно 15 000 га ґрунту і ґрунтових вод не піддаються обробці хімічними добривами та пестицидами.

Згідно з даними Euromonitor International, компанія HiPP стала брендом номер один у виробництві дитячого органічного харчування.

“HiPP Ukraine — компанія, що приділяє основну увагу органічному дитячому харчування. Воно виробляється як в Україні, так і в Європі. Харчування HiPP відповідає вимогам мам, які вибирають своїм дітям здорову їжу».

Водночас ціни на продукцію HiPP близькі до цін інших неорганічних міжнародних брендів.

Euromonitor International — провідна міжнародна компанія в галузі стратегічних досліджень для споживчих ринків.

Компанія публікує об’єктивний аналіз історичних тенденцій та прогнозів розвитку для кожної області, країни, категорії, каналу та груп споживачів від незалежних експертів із досліджень ринку.

Велика кількість аналітиків, що знаходяться у більш ніж 80 країнах світу, в яких проводять досліди, дає можливість використовувати всю місцеву ділову інформацію, необхідну в сучасному міжнародному бізнес-середовищі.